paulina2018-02-27T14:28:10+01:00Dobre praktyki, a wymogi regulacyjne w zarządzaniu ryzykiem stopy procentowej księgi bankowej II EDYCJA 7-8.12.2015
paulina2018-02-27T14:28:11+01:00Najważniejsze zmiany prawa bankowego i ustaw okołobankowych w 2015 roku – 7.12.15
paulina2018-02-27T14:28:11+01:00Nowelizacja ustawy o listach zastawnych i bankach hipotecznych oraz innych regulacji wspierających emisje listów zastawnych w Polsce – czy zapowiada się przełom ? 3.12.15
paulina2018-02-27T14:28:11+01:00Zarządzanie ryzykiem modeli-praktyczne wdrożenie Rekomendacji W- II EDYCJA 26-27.11.2015
paulina2018-02-27T14:28:12+01:00Nowe zasady rozpatrywania reklamacji i prowadzenia mediacji -17.11.15
paulina2018-02-27T14:28:12+01:00Odpowiedzi na reklamacje według oczekiwań klienta i regulatora. Obsługa trudnego klienta. 15-16.10.15
paulina2018-02-27T14:28:13+01:00Nowelizacja Rekomendacji P – ewolucja czy rewolucja? – II EDYCJA 21-22.09.2015
paulina2018-02-27T14:28:14+01:00Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – najnowsze zmiany, rekomendacje I doświadczenia 10.06.15
paulina2018-02-27T14:28:14+01:00Nieuczciwe praktyki rynkowe i klauzule niedozwolone w umowach bankowych oraz propozycje legislacyjne UOKiK -25.05.15
paulina2018-02-27T14:28:15+01:00Remedium na reklamacje, czyli jak mądrze i efektywnie zarządzać procesem obsługi reklamacji. II edycja – 14-15.05.2015
paulina2018-02-27T14:28:15+01:00Doskonalenie zarządzania procesami kredytowymi i leasingowymi 11-12.06.15
paulina2018-02-27T14:28:15+01:00Koszty płynności w cenach transferowych funduszy. Nowa Rekomendacja P – II EDYCJA 14-15.05.15
paulina2018-02-27T14:28:17+01:00Ochrona danych osobowych w banku i tajemnica bankowa – obowiązki doradcy klienta, typowe skargi klientów i zarzuty organów nadzorczych -5.02.2015
paulina2018-02-27T14:28:17+01:00Remedium na reklamacje, czyli jak mądrze i efektywnie zarządzać procesem obsługi reklamacji. II edycja – 19-20.03.2015