Co było najbardziej cennego w szkoleniu? Opinie z ankiet uczestników:
- Ciekawy sposób prowadzenia
- Ćwiczenia komputerowe
- Część praktyczna
- Ryzyko kontrahenta, CVA, techniki redukcji ryzyka
- Część poświęcona ryzyku kredytowemu
- Jasne przedstawienie elementów kalkulacji wymogu kapitałowego, z praktycznymi przykładami i dobrymi materiałami
- Wiedza prowadzącego i sposób jej przekazania
- Przedstawienie narzędzi, określenie podstaw ryzyka operacyjnego, praktyczne wskazówki i przykłady
- Ćwiczenia, dyskusje
- Praktyczne podejście do prezentowanego tematu, przykłady
- Ciekawe prowadzenie wykładu z przykładami z rynku
- Konkretnie i na temat, zwięzłe przekazanie informacji
- Praktyczne wskazówki
- Obecne praktyki rynkowe, wymagania regulatorów
- Bardzo ciekawa prezentacja
- Przykłady z rynku, opisy realnych sytuacji
- Duża, praktyczna wiedza prowadzącej, bardzo jasny, przystępny sposób przekazywania informacji, bardzo dobry kontakt z prowadzącą
- Usystematyzowanie wiedzy na temat procesu reklamacji, dynamika przekazu informacji
- Raportowanie, wskaźniki, badanie satysfakcji klienta
- Wymiana doświadczeń i wiedzy z innymi uczestnikami szkolenia, ogólny przegląd całego procesu reklamacji
- Możliwość wymiany poglądów, doświadczeń
- Analiza tematu przewodniego, sposób prowadzenia, praca w grupach, dyskusja otwarta, wymiana doświadczeń uczestników spotkania
- Warsztaty, możliwość dyskusji
- Nowe trendy w FTP, integracja ALM z zarządzaniem bilansem, implementacja LCR i NSFR do FTP
- Całościowy przegląd aspektów ALM
- Prezentacja podejścia do FTP
- Działania praktyczne i otoczenie regulacyjne ALM
- Odniesienia do obowiązujących regulacji, różne interpretacje podobnych zagadnień
- Zaangażowanie i profesjonalizm prowadzącego
- Dużo odniesień do wymiaru praktycznego prezentowanych zagadnień
- Przekazanie praktycznych doświadczeń z zakresu AML
- Praktyka i doświadczenie prowadzącego
- Współpraca instytucji obowiązanych
- Przykłady postępowań, możliwość wymiany informacji
- Praktyczna znajomość zagadnienia przez prowadzącego
- Przykłady mechanizmów prania pieniędzy
- Bardzo ciekawe przykłady i doświadczenie prowadzącego
- Styczność z osobą, która na co dzień prowadzi prewencje dotyczące prania brudnych pieniędzy
- Skupianie się od początku do końca na głównym celu: jak jest i co można poprawić
- Całościowe spojrzenie na problematykę ryzyka stopy procentowej – wymogi ustawowe plus aspekty praktyczne
- Dużo przykładów z praktyki rynkowej
- Analiza przypadków
- Informacje praktyczne na temat konkretnych sposobów pomiaru i zarządzania ryzykiem
- Szczegółowa, dobrze dopracowana merytorycznie prezentacja, doświadczenie prowadzącego
- Odniesienie do praktycznych przykładów
- Możliwość zadawania pytań, uzyskanie wyjaśnień, otwartość i duża wiedza prowadzącego
- Merytoryka, ogrom wiedzy i sposób prowadzenia przez trenera – bezcenne
- Sposób prowadzenia szkolenia
- Praktyczna interpretacja zapisów ustawy
- Wyjaśnienie zmian w ustawie, omówienie przypadków
- Praktyczne spojrzenie na omawiane zagadnienia
- Połączenie wykładu z ćwiczeniami praktycznymi w Excelu
- Warsztaty komputerowe
- Rozległa wiedza prowadzącego z praktyki rynkowej
- Bogata wiedza merytoryczna i praktyczna
- Szkolenie ciekawe, bardzo kompetentny prowadzący
- Praktyczne przykłady oraz sytuacje z pracy zawodowej