RISK MODELLING CONGRESS 4th edition

16-17.10.2025

Warsaw

KOSZT UDZIAŁU 1 OSOBY

early bird
1390 zł + vat do 11.07.2025

1490 zł + vat do 26.09.2025
1650 zł + vat po 26.09.2025

OPIEKUN PROJEKTU

Katarzyna Zagórska-Ślązek

Główny Specjalista ds. szkoleń
T +48 512 112 788
katarzyna.zagorska@advancedtrainings.pl

SPONSORED BY

ING BANK ŚLĄSKI S.A.
&
ING HUBS POLAND

CHCĘ OTRZYMAĆ PROGRAM

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Advanced Trainings Sp. z o.o. moich danych osobowych z wykorzystaniem adresu e-mail w celach marketingowych, w szczególności w celu otrzymywania informacji o szkoleniu. Administratorem danych osobowych jest Advanced Trainings Sp. z o.o. z siedzibą w Mińsku Mazowieckim.

    WARUNKI UCZESTNICTWA

    1. Przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego jest zobowiązaniem do wzięcia udziału w szkoleniu i uiszczenia odpłatności.
    2. Rezygnacja z uczestnictwa wymaga formy pisemnej i potwierdzenia otrzymania jej przez organizatora.
    3. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu na co najmniej 14 dni przed terminem szkolenia obowiązuje opłata administracyjna w wysokości 700 zł + vat.
    W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia obowiązuje pełna odpłatność jak za udział w szkoleniu.
    4. W przypadku braku udziału w szkoleniu bez wcześniejszego powiadomienia obowiązuje pełna odpłatność jak za udział w szkoleniu.
    5. Do ostatniego dnia przed szkoleniem istnieje możliwość wyznaczenia innego uczestnika (w przypadku braku możliwości wzięcia udziału w szkoleniu danej osoby).
    6.Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie szkolenia lub jego odwołania z przyczyn niezależnych od organizatora.
    7. Udział w konferencji obejmuje utrwalanie wizerunku uczestników w postaci fotografii i nagrań video, które będą zamieszczane na stronach i w materiałach reklamowych organizatora i sponsora konferencji

     TERMS AND CONDITIONS

    1. Filled, signed and sent form is an obligation to take part in the event and make a payment.
    2. Cancelation: you can cancel your registration by e-mail but it is needed to have a confirmation of receipt.
    3. If you cancel 14 days before the event or more you will be obliged to pay only the charge of 170 EUR + VAT, the full amount of fee will be charged if you cancel less than 14 days before the event.
    4. Without cancellation you will be charged the full amount of fee.
    5. You can change the participant’s name and details till 2 days before the event.
    6. We reserve the right to make changes in the agenda or cancel the event.
    7. Participation in the conference includes using the image of the participants in the form of photographs and videos, which will be posted on the websites and marketing materials of the organizer and sponsor.

    FORMULARZ  ZGŁOSZENIOWY / PARTICIPATION FORM

      UCZESTNIK / DELEGATE:

      Imię i nazwisko / Name and surname

      Stanowisko / Position

      Departament / Department

      Firma / Firm

      Telefon / Phone

      Adres e-mail / e-mail address

      DODAJ UCZESTNIKA / ADD DELEGATES:

      PŁATNIK / PAYER

      Nazwa firmy / Company name

      Adres (ulica, kod, miasto) / Postal address

      NIP / VAT number.

      OSOBA ZGŁASZAJĄCA / PERSON RESPONSIBLE FOR REGISTRATION

      Imię i nazwisko / Name and surname

      Stanowisko (dział) / Department

      Telefon / Phone

      Adres e-mail / e-mail address

      Uwagi do faktury / Invoice notes

      SKĄD DOWIEDZIELI  SIĘ  PAŃSTWO  O  KONGRESIE / HOW DID YOU FIND OUT ABOUT THE CONGRESS:




      POLA OZNACZONE * SĄ POLAMI OBOWIĄZKOWYMI / FIELDS MARKED * ARE REQUIRED