Co było najbardziej cennego w szkoleniu? Opinie z ankiet uczestników:

  • Ciekawy sposób prowadzenia
  • Ćwiczenia komputerowe
  • Część praktyczna
  • Ryzyko kontrahenta, CVA, techniki redukcji ryzyka
  • Część poświęcona ryzyku kredytowemu
  • Jasne przedstawienie elementów kalkulacji wymogu kapitałowego, z praktycznymi przykładami i dobrymi materiałami
ADEKWATNOŚĆ KAPITAŁOWA
  • Wiedza prowadzącego i sposób jej przekazania
  • Przedstawienie narzędzi, określenie podstaw ryzyka operacyjnego, praktyczne wskazówki i przykłady
  • Ćwiczenia, dyskusje
  • Praktyczne podejście do prezentowanego tematu, przykłady
RYZYKO OPERACYJNE
  • Ciekawe prowadzenie wykładu z przykładami z rynku
  • Konkretnie i na temat, zwięzłe przekazanie informacji
  • Praktyczne wskazówki
  • Obecne praktyki rynkowe, wymagania regulatorów
  • Bardzo ciekawa prezentacja
  • Przykłady z rynku, opisy realnych sytuacji
IMPAIRMENT
  • Duża, praktyczna wiedza prowadzącej, bardzo jasny, przystępny sposób przekazywania informacji, bardzo dobry kontakt z prowadzącą
  • Usystematyzowanie wiedzy na temat procesu reklamacji, dynamika przekazu informacji
  • Raportowanie, wskaźniki, badanie satysfakcji klienta
  • Wymiana doświadczeń i wiedzy z innymi uczestnikami szkolenia, ogólny przegląd całego procesu reklamacji
  • Możliwość wymiany poglądów, doświadczeń
  • Analiza tematu przewodniego, sposób prowadzenia, praca w grupach, dyskusja otwarta, wymiana doświadczeń uczestników spotkania
  • Warsztaty, możliwość dyskusji
REKLAMACJE
  • Nowe trendy w FTP, integracja ALM z zarządzaniem bilansem, implementacja LCR i NSFR do FTP
  • Całościowy przegląd aspektów ALM
  • Prezentacja podejścia do FTP
  • Działania praktyczne i otoczenie regulacyjne ALM
  • Odniesienia do obowiązujących regulacji, różne interpretacje podobnych zagadnień
  • Zaangażowanie i profesjonalizm prowadzącego
  • Dużo odniesień do wymiaru praktycznego prezentowanych zagadnień
ALM
  • Przekazanie praktycznych doświadczeń z zakresu AML
  • Praktyka i doświadczenie prowadzącego
  • Współpraca instytucji obowiązanych
  • Przykłady postępowań, możliwość wymiany informacji
  • Praktyczna znajomość zagadnienia przez prowadzącego
  • Przykłady mechanizmów prania pieniędzy
  • Bardzo ciekawe przykłady i doświadczenie prowadzącego
  • Styczność z osobą, która na co dzień prowadzi prewencje dotyczące prania brudnych pieniędzy
PRZECIWDZIAŁANIE PRANIU PIENIĘDZY
  • Skupianie się od początku do końca na głównym celu: jak jest i co można poprawić
  • Całościowe spojrzenie na problematykę ryzyka stopy procentowej – wymogi ustawowe plus aspekty praktyczne
  • Dużo przykładów z praktyki rynkowej
  • Analiza przypadków
  • Informacje praktyczne na temat konkretnych sposobów pomiaru i zarządzania ryzykiem
  • Szczegółowa, dobrze dopracowana merytorycznie prezentacja, doświadczenie prowadzącego
RYZYKO STOPY PROCENTOWEJ
  • Odniesienie do praktycznych przykładów
  • Możliwość zadawania pytań, uzyskanie wyjaśnień, otwartość i duża wiedza prowadzącego
  • Merytoryka, ogrom wiedzy i sposób prowadzenia przez trenera – bezcenne
  • Sposób prowadzenia szkolenia
  • Praktyczna interpretacja zapisów ustawy
  • Wyjaśnienie zmian w ustawie, omówienie przypadków
PRAWO KONSUMENTA
  • Praktyczne spojrzenie na omawiane zagadnienia
  • Połączenie wykładu z ćwiczeniami praktycznymi w Excelu
  • Warsztaty komputerowe
  • Rozległa wiedza prowadzącego z praktyki rynkowej
  • Bogata wiedza merytoryczna i praktyczna
  • Szkolenie ciekawe, bardzo kompetentny prowadzący
  • Praktyczne przykłady oraz sytuacje z pracy zawodowej
WYCENA INSTRUMENTÓW POCHODNYCH